Buat Duit Dengan ChurpChurp | Bagaimana Buat Duit Dengan ChurpChurp | ChurpChurp

Buat Duit Dengan ChurpChurp | Bagaimana Buat Duit Dengan ChurpChurp | ChurpChurp


Pembaca yang dihormati,

Dalam artikel kali ini saya ingin berkongsi tips HEBAT dan PANTAS bagaimana anda boleh menjana pendapatan dengan mudah melalui laman web ChurpChurp.com. Pendaftarannya amat MUDAH dan PERCUMA.

ChurpChurp.com tidak memerlukan anda mempunyai blog atau website. ChurpChurp.com hanya memerlukan akaun Twitter dan facebook sebagai perkara yang paling asas. Berikut saya kongsikan beberapa tips bagaimana anda boleh menjana pendapatan dengan cepat melalui ChurpChurp.com, Twitter dan Facebook.

Langkah 1

Anda perlu mendaftar dengan akaun Twitter dan Facebook. Next, anda boleh mula menambah kenalan (follow) terutamanya kawan-kawan yang dikenali. Sila daftar di ruangan di bawah :

Twitter
Facebook


Langkah 2

Kemudian, sila daftar akaun anda dengan ChurpChurp.com. Sila masukkan segala butiran anda. Anda perlu memasukkan maklumat sebenar anda. Ini amat penting bagi memudahkan urusan pembayaran wang anda melalui cek. Anda boleh daftar secara percuma di sini.

ChurpChurp.com


Setelah mendaftar ChurpChurp.com, anda boleh mula buat duit dengan menghantar tweet (ke Twitter) yang ada dalam 3 bentuk di akaun ChurpChurp.com. Sila periksa ruangan 'dashboard' churp churp. Anda juga boleh membuat promosi semua iklan yang ada dalam ruangan 'dashboard' akaun ChurpChurp.com anda melalui Facebook.


Langkah 3

Untuk mendapat klik (yang biasanya bernilai RM0.20), anda perlu memperbanyakkan follower Twitter dan kenalan dalam Facebook. Ini kerana klik yang banyak akan terhasil apabila anda mempunyai ramai 'follower'.

Facebook juga tempat 'lubuk' mendapatkan klik apabila anda menghantar link iklan ChurpChurp.com ke 'wall' atau 'share link'.


Langkah 4

Selain Twitter dan Facebook, website atau blog boleh dijadikan tempat untuk anda letakkan iklan ChurpChurp.com. Anda boleh letakkan link, atau pun paparkan banner di side bar atau mana-mana bahagian dalam blog atau website anda.

Semoga berjaya. Sekian untuk kali ini. Anda dialu-alukan untuk menghantar sebarang komen atau pertanyaan sekiranya ada.

Buat Duit Dengan ChurpChurp | Bagaimana Buat Duit Dengan ChurpChurp | ChurpChurp

1 comment:

Rock said...

salam sejahtera, churp churp memang boleh duit dan lubuk duit tapi mesti kena dengan caranya. Tengok cara pertama guna facebook buat duit dengan churpchurp. Saya kongsikan sikit pasal benda ni. Kalau nak tahu lagi follow je, saya post kan cara kedua,ketiga sampai you all berjaya buat duit dengan churp churp. Tak menyesal mencuba.

BREAKING NEWS