Jana Wang dengan ChurpChurp | Buat Duit ChurpChurp | Bagaimana Menjana Pendapatan Melalui ChurpChurp

Jana Wang dengan ChurpChurp | Buat Duit ChurpChurp | Bagaimana Menjana Pendapatan Melalui ChurpChurp

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Pembaca yang budiman,

Dalam artikel kali ini saya ingin berkongsi tips HEBAT dan PANTAS bagaimana anda boleh menjana pendapatan dengan mudah melalui laman web ChurpChurp.com; Pendaftarannya amat MUDAH dan PERCUMA sahaja.

Anda cuma perlu buat pendaftaran secara percuma melalui ChurpChurp.com

Buktinya, selepas saya membuat pendaftaran melalui ChurpChurp.com, hasil pendapatannya memang memberangsangkan. Taklah susah macam Google Adsense dengan Nuffnang. Kaedah yang paling ideal untuk hasilkan duit adalah dengan mempromosikan link unik kita di Facebook dan Twitter. Lebih banyak friends dalam Facebook dan Twitter lebih banyak income yang kita dapat.

Kaedah yang kedua, lagi rajin kita bagi link iklan yang disediakan oleh ChurpChurp.com lagi banyak duit kita boleh dapat. Sebab sekali orang klik link iklan tersebut, orang tu akan dibawa ke satu web iklan dan kita akan dibayar Rm 0.20 per klik. Mudahkan!! Kalau 5 orang klik, dapat Rm 1.00, kalau 100 orang klik dapat Rm 20.00 dan seterusnya.. Kalau korang ada kawan ramai kat Facebook dan Twitter; setakat nak dapat RM 20 sehingga RM 50 dalam 1 hari rasanya memang tak susah.

Gambar bawah saya ingin tunjukkan screenshot bukti pendapatan yang sudah diterima dan sudah dimasukkan ke dalam akaun ChurpChurp.com; Setakat ni baru dapat RM 197.11. Walaupun tak banyak tapi kira oklah juga, setakat nak buat bayar bil elektrik dengan bil broadband sudah memadai. Untuk 'cashout' duit dari akaun ChurpChurp.com; ia memerlukan jumlah minimum RM100 sebelum butang cashout ditekan.



Kalau anda berminat, sila daftar PERCUMA melalui ChurpChurp.com

Sebagai Kesimpulannya, program ni agak berbaloi, kerja tak susah, hanya kongsikan iklan kat Facebook atau Twitter, dapatlah duit. Semoga manfaat ini berguna kepada pembaca semua, terutamanya students kat IPT, sambil melayari Facebook dan Twitter anda boleh jana income sendiri. Selamat berjaya dan jumpa lagi.

Pesanan saya..

Sila masukkan maklumat anda yang betul termasuklah alamat anda di laman web tersebut bagi memudahkan urusan pembayaran wang melalui cek.

Kalau kawan-kawan ada apa-apa nak tanya bolehlah hantar email atau submit dekat ruangan komen di bawah, Insya Allah saya akan jawab segala persoalan anda.

Alamat email saya erwanhasan@gmail.com

Jana Wang dengan ChurpChurp | Buat Duit ChurpChurp | Bagaimana Menjana Pendapatan Melalui ChurpChurp

1 comment:

Rock said...

Rajin2 promot blog nanti boleh dapat duit daripada churpchurp banyak.

Duit Churp Churp RM700 dah

BREAKING NEWS